Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Powiedz jak możemy Ci pomóc

Black Wolf sp. z o.o.

Tychy

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

Landing page – lepsza wersja strony internetowej, która sprzedaje!

Autor: Black Wolf Sp. z o. o., publikacja: 2021-03-26

Każdy wie, czym jest strona internetowa, jednak tylko nieliczni zagłębiają się w pojęcie landing page. A to źle, bo większość osób, które mają stronę internetową, chcą, aby ona promowała ich usługę. A od tego służy właśnie landing page! Zwykła strona to tylko wizytówka.

Landing page

Różnica między landing page a stroną internetową 

Główną różnicą pomiędzy landing page a zwykłą stroną WWW jest to, że jest on poświęcony tylko jednej usłudze lub produktowi. Niektóre landing page nie zawierają nawet guzików nawigacji menu, a jedynie guzik umożliwiający przejście na stronę docelową firmy (wizytówkę), umieszczony na samym końcu strony, po kontakcie.

Zamysłem landing page jest zaprezentowanie usługi w odpowiedni sposób, który gwarantuje finalnie największą liczbę konwersji.

Landing page – jak to jest zrobione?

Landing page tworzone są na bazie zasady AIDA (Attention, Interest, Desire, Action).

Attention – to pierwszy kontakt klienta z naszą marką. Może to być post na Facebooku, reklama w Google Ads albo banner reklamowy. Jest to coś, co powinno przykuć uwagę osób zainteresowanych, i skusić ich do wejścia na stronę. Proste, wystarczy trafić z linkiem do osób które nas szukają.

Interest – pierwsza część strony internetowej. Na tym etapie musimy klienta zainteresować, przedstawiając mu nie nasz produkt, a rozwiązanie jego problemu. Dzięki temu zdobędziemy jego zainteresowanie.

Desire – teraz musimy wytworzyć w kliencie pożądanie. Może to być zniżka dla nowych klientów, wyjątkowo bogata oferta, 3 miesiące za 1 zł, opinie innych klientów itp. Im bardziej zachęcająca oferta, tym więcej konwersji.

Action – najważniejszy etap, w którym wymagamy od klienta akcji. Może to być zostawienie nam numeru telefonu w formularzu, wysyłanie wiadomości przez formularz, umówienie spotkania, pobranie aplikacji itp. Reszta należy do Ciebie!

Landing page + reklama w przeglądarce lub na Fb

Warto wspomnieć, że landing page w połączeniu z reklamą w przeglądarce lub na Facebooku, są idealnym narzędziem do automatycznego generowania leadów dla firmy, bez konieczności inwestowania ogromnych sum pieniędzy.

W tych czasach praktycznie każdy może prowadzić reklamy własnoręcznie, nawet z niedużym budżetem, gwarantując sobie stały i nieprzerwany dostęp do nowych klientów!

Strony internetowe - komu zlecić?

Poniżej przedstawiamy ranking 18 448 Specjalistów od Stron Internetowych najlepszych w 2024 roku w poszczególnych miastach powiatowych:

Więcej poradników o stronach internetowych